FONTOS! A foglalásod CSAK AKKOR ÉRVÉNYES, ha a visszajelző mailt, – a  “Foglalásod beérkezett” tárgyút – is megkaptad (pár perc alatt át kell, hogy érjen). Ha nem találod, akkor azonnal olvasd el ennek az oldalnak az alján lévő teendőket ⬇️ 
Ha teheted, akkor asztali gépről vagy laptopról küldd el a foglalásod, ne mobilról. 

Elérhető
Nem elérhető
Választott nap
Mai nap
Kis türelmet, az oldal töltődik.
 MI A TEENDő HA NEM KAPTÁL VISSZAIGAZOLÁST A FOGLALÁSRÓL? 

1.eset: Nézd meg a Harmónia Időpontfoglalóban, hogy áthúzta-e a rendszer az időpontot, amit be szerettél volna foglalni vagy még ott van és foglalható. Ha az utóbbi, akkor próbáld meg másik böngészőből (NE TELEFONRÓL) befoglalni újra az időpontot vagy frissíts egyet a jelenlegi böngésződön (töltsd be újra az időpontfoglaló oldalát) és úgy küldd el úgy a foglalásod. 

Ha így sem sikerül, akkor azonnal írj nekem e-mailt a profimasszazsbudapesten@gmail.com címre.
 
2.eset: Megnézted és kihúzta a rendszer a foglalt időpontodat, de nem kaptál róla visszaigazoló mailt. 
Ebben az esetben nézd meg az e-mail fiókod szűrt mappáit (spam, kuka, egyéb stb.) és ha megtaláltad a levelet, akkor tedd át a bejövők közé, hogy legközelebb már oda tegye a rendszer. 
Ha sehol nem találod akkor azonnal írj nekem e-mailt az előbb megadott e-mail címre.
 
Akkor van érvényes foglalásod ha megvan a visszaigazoló mail a pontos időpontonttal és a naptárban áthúzott az időpontod.